میرتاج‌الدینی: سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

میرتاج‌الدینی: سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه سرمایه اجتماعی نظام را افزایش داد، گفت: این اقدام، سناریوی آمریکا در برخورد نظامی با ایران را به هم ریخت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
کد خبر: ۱۶۴۶۹

به گزارش راهبرد معاصر ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست نمایندگان ادوار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، وی با بیان اینکه صحبت های محکم و قاطع مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن تاثیرات بسیاری داشت اظهار داشت: مواضع بسیار قاطع رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن به صورت گسترده در عرصه منطقه و جهان تاثیرات زیادی داشت به طوری که در میان عرب‌زبان‌ها یکی از کلیپ‌های رهبر انقلاب نزدیک ۴۵۰ هزار بازدید خورده بود.

 

وی با بیان اینکه خروج تدریجی از برجام غرور ملی را بالا برد گفت: نشان داد زمانی نظام تصمیم به مذاکره گرفته بود ولی وقتی از طرف اروپایی ها و آمریکا بدقولی شد نظام جمهوری اسلامی هم تصمیم می‌گیرد اقداماتی را شروع کند و دو قدم برداشت و قدم سوم در نیمه شهریور خواهد بود قاطعیت نظام جمهوری اسلامی در تصمیمات خود را نشان داد.

 

میرتاج الدینی با بیان اینکه روش تدریجی از برجام نشان داد که ما اگر محکم و قاطع داشته باشیم تثبیت مسائل اقتصادی را هم به دنبال خواهیم داشت خاطرنشان کرد: البته برخی اقدامات بانک مرکزی همراه با این اقتدار نظام وضعیت اقتصادی را از لحاظ نوسانات هم تا حدودی تثبیت کرد.

 

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه سرنگونی پهپاد جاسوس آمریکایی توسط سپاه سرمایه اجتماعی را افزایش داد گفت: این اقدام سناریو آمریکا در برخورد نظامی با جمهوری اسلامی را به هم ریخت و این فرمایش رهبر انقلاب که فرموده بودند دوره بزن و در رو تمام شده است به اثبات رسید. تصمیم سپاه فوق العاده بود و درست هدف اصلی برنامه ریزی دشمن و سناریوی آمریکا را به هم ریخت.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه این اقدام موضع اقتدار سرمایه اجتماعی را در کشور بالا برد خاطر نشان کرد: اگر در مسائل اقتصادی هم ایستادگی و مقاومت را داشته باشیم به چنین نتایجی خواهیم رسید باید در این راستا تقویت ارتباطات منطقه‌ای با کشورهای همسایه را پیش ببریم چون به رونق اقتصادی و تولید و اشتغال ما کمک می‌کند.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار